Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Μητέρα Παύλου Φύσσα: Δολοφόνοι του παιδιού μου είναι και αυτοί που ψήφισαν τη Χρυσή Αυγή

Από την εκπομπή Πρωταγωνιστές.

«Το παιδί μου δεν έφταιξε, δεν προκάλεσε» είπε με τρεμάμενη φωνή εξομολογούμενη ότι «δεν είμαι Σπαρτιάτισσα. 
Δεν θα ήθελα να θυσιάσω το παιδί μου για να υπάρξει ένα νέο "Πολυτεχνείο"» είπε σε μία συγκλονιστική κατάθεση ψυχής η μητέρα του Παύλου Φύσσα.

Σε συνέντευξη της στην εκπομπή Πρωταγωνιστές είπε «Τον μαχαίρωσε επαγγελματίας».
 Αυτή ήταν η φράση που χρησιμοποίησε ο γιατρός που της μίλησε.
Παράλληλα μιλώντας για τους δολοφόνους του γιου της η μητέρα του άτυχου Παύλου είπε ότι δεν υπάρχει τιμωρία για αυτό που έκαναν προσθέτοντας ότι το μόνο που θέλει είναι «να γυρίσει ο χρόνος πίσω και να μην έχει γίνει αυτό».
 «Κάποια στιγμή εύχομαι να συνειδητοποιήσουν τι έχουν κάνει και να πεθάνουν από τις τύψεις τους» συνέχισε η τραγική μητέρα.

Και πρόσθεσε: «Δολοφόνοι είναι και αυτοί που ψήφισαν τη Χρυσή Αυγή. Δεν γίνεται να μην γνώριζαν τι είναι αυτοί σε μια τέτοια χώρα όπως η δίκη μας».

«Ο Παύλος δεν ήταν ένα παιδί που δεν θα αντιδρούσε αν κάτι τον προσέβαλλε. Όμως ποτέ δεν έμπλεκε σε καυγάδες ύπουλα» ξεκαθαρίζει και αποκαλύπτει πως τον τελευταίο καιρό είχε παρατηρήσει πως τα τραγούδια του έβγαζαν πόνο. 

Όταν λοιπόν τον ρώτησε αν φταίει η οικογένεια του για αυτό, εκείνος απάντησε «Εσείς με μάθατε να αγαπάω. Πονάω για όλο αυτό που γίνεται.»

Στη συνέχεια η μάνα του Παύλου επεσήμανε με δάκρυα στα μάτια «Οι δολοφόνοι του παιδιού μου δεν είναι μόνο αυτοί. Είναι και αυτοί που πήγαν και τους ψήφισαν. 

Δεν γίνεται να μην ξέρουν τι ψήφισαν. Είναι πρόσφατη η ιστορία μας για να ξεχάσουμε. Γιατί κάποιος να μπαίνει σε συμμορία; Γιατί συμμορία είναι»

Τέλος κατέληξε λέγοντας «Εγώ δεν είμαι Σπαρτιάτισσα, δεν ήθελα να θυσιάσω το παιδί μου για να αλλάξει ο κόσμος. Εγώ σήμερα δεν έχω το παιδί μου. Πώς θα αντέξουμε την απώλεια; Πώς θα ζήσουμε χωρίς να ακούμε τα βήματά του; Εγώ θέλω το παιδί μου πίσω…


Στην ίδια εκπομπή μίλησε, τέλος, και η σύντροφός του Παύλου Φύσσα η οποία τον περιέγραψε ως έναν ανένταχτο δυναμικό άνθρωπο, ειρηνιστή που δεν ήταν αναρχικός και η μόνη οργάνωση στην οποία ανήκε ήταν οι μουσικοί της ραπ, «τα αδέρφια του» όπως είπε χαρακτηριστικά.