Η Waymo- η μονάδα της Google (Alphabet) που ασχολείται με θέματα αυτόνομων αυτοκινήτων- μηνύει την Uber Technologies και τη θυγατρική της Otto (επίσης του χώρου των αυτόνομων οχημάτων) την Πέμπτη, επειδή, όπως υποστηρίζει, έκλεψαν τεχνολογία αισθητήρων της.
Αναλυτικότερα, η Waymo κατηγορεί την Uber και
την Otto (αγοράστηκε από τη διάσημη εταιρεία τον Αύγουστο) ότι έκλεψαν εμπιστευτικά δεδομένα σχετικά με την τεχνολογία αισθητήρων LiDAR της για να ενισχυθούν οι δικές τους προσπάθειες στον τομέα της τεχνολογίας αυτόνομων οχημάτων. «Η τεχνολογία LiDAR της Uber είναι στην πραγματικότητα η τεχνολογία LiDAR της Waymo» αναφέρεται στο κείμενο της σχετικής καταγγελίας, που υπεβλήθη σε δικαστήριο της Καλιφόρνια.
Η Uber αναφέρει πως λαμβάνει τις κατηγορίες στα σοβαρά και εξετάζει την υπόθεση.
H τεχνολογία LiDAR χρησιμοποιεί παλμούς φωτός που αντανακλώνται σε αντικείμενα για τον υπολογισμό της θέσης τους πάνω ή κοντά στον δρόμο και αποτελεί σημαντικό τμήμα των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης. Τα προηγούμενα συστήματα ήταν εξαιρετικά ακριβά, οπότε η Waymo επεδίωξε να σχεδιάσει ένα κατά 90% πιο φτηνό, καθιστώντας την τεχνολογία LiDAR της ένα από τα πιο πολύτιμα «όπλα» της Waymo, όπως αναφέρει η ίδια η εταιρεία.
Η Waymo ζητά αποζημίωση απροσδιόριστου ύψους και δικαστική εντολή που θα απαγορεύει στην Uber να χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες.
Ένας από τους ιδρυτές της Otto είναι ο Άντονι Λεβαντόφσκι, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος στο πρόγραμμα αυτόνομης κίνησης της Google. Η Uber αγόρασε την εταιρεία (που ιδρύθηκε τον Μάιο) τον Αύγουστο, αντί 680 εκατ. δολαρίων (σύμφωνα με τη μήνυση της Waymo).
Η Waymo υποστηρίζει πως πριν την παραίτησή του τον Ιανουάριο του 2016 από τη Google, ο Λεβαντόφσκι κατέβασε πάνω από 14.000 εμπιστευτικά έγγραφα, περιλαμβανομένων σχεδίων κυκλωμάτων LiDAR, δίνοντας σημαντικό πλεονέκτημα στην Uber και την Otto. Επίσης, κατηγορεί τον Λεβαντόφσκι πως προσπάθησε να καλύψει τα ίχνη του κάνοντας format στο laptop του.
naftemporiki
Αναλυτικότερα, η Waymo κατηγορεί την Uber και
την Otto (αγοράστηκε από τη διάσημη εταιρεία τον Αύγουστο) ότι έκλεψαν εμπιστευτικά δεδομένα σχετικά με την τεχνολογία αισθητήρων LiDAR της για να ενισχυθούν οι δικές τους προσπάθειες στον τομέα της τεχνολογίας αυτόνομων οχημάτων. «Η τεχνολογία LiDAR της Uber είναι στην πραγματικότητα η τεχνολογία LiDAR της Waymo» αναφέρεται στο κείμενο της σχετικής καταγγελίας, που υπεβλήθη σε δικαστήριο της Καλιφόρνια.
H τεχνολογία LiDAR χρησιμοποιεί παλμούς φωτός που αντανακλώνται σε αντικείμενα για τον υπολογισμό της θέσης τους πάνω ή κοντά στον δρόμο και αποτελεί σημαντικό τμήμα των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης. Τα προηγούμενα συστήματα ήταν εξαιρετικά ακριβά, οπότε η Waymo επεδίωξε να σχεδιάσει ένα κατά 90% πιο φτηνό, καθιστώντας την τεχνολογία LiDAR της ένα από τα πιο πολύτιμα «όπλα» της Waymo, όπως αναφέρει η ίδια η εταιρεία.
Η Waymo ζητά αποζημίωση απροσδιόριστου ύψους και δικαστική εντολή που θα απαγορεύει στην Uber να χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες.
Ένας από τους ιδρυτές της Otto είναι ο Άντονι Λεβαντόφσκι, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος στο πρόγραμμα αυτόνομης κίνησης της Google. Η Uber αγόρασε την εταιρεία (που ιδρύθηκε τον Μάιο) τον Αύγουστο, αντί 680 εκατ. δολαρίων (σύμφωνα με τη μήνυση της Waymo).
Η Waymo υποστηρίζει πως πριν την παραίτησή του τον Ιανουάριο του 2016 από τη Google, ο Λεβαντόφσκι κατέβασε πάνω από 14.000 εμπιστευτικά έγγραφα, περιλαμβανομένων σχεδίων κυκλωμάτων LiDAR, δίνοντας σημαντικό πλεονέκτημα στην Uber και την Otto. Επίσης, κατηγορεί τον Λεβαντόφσκι πως προσπάθησε να καλύψει τα ίχνη του κάνοντας format στο laptop του.
naftemporiki