H UBER με την μέθοδο που ήδη εφαρμόζει σε 45 χώρες
αντικαθιστά την μετακίνηση με τα παραδοσιακά ΤΑΞΙ με ΙΧ , μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών της Google φιλοδοξώντας να στείλει το επάγγελμα του ΤΑΞΙ όπως το ξέρουμε μέχρι σήμερα, στην λίστα των αφανισμένων επαγγελμάτων του παρελθόντος.
Η UBER επιβεβαιώνει αυτό που η ΕΝ. ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ έλεγε απ' την αρχή, « Καλή και κακή απελευθέρωση δεν υπάρχει» και πως η «απελευθέρωση» στοχεύει στο να χαθεί αρχικά το «φιλέτο της μεταφοράς» και αργά ή γρήγορα θα ανοίξει την όρεξη στα μεγάλα μονοπώλια.
Η εμφάνιση της UBER καθιστά υπόλογες, συνυπεύθυνες και συνένοχες στους συναδέλφους, όλες της συνδικαλιστικές παρατάξεις θιασώτες της « ήπιας απελευθέρωσης με κανόνες » ( ΔΑΚΜΜΕ Λυμπερόπουλου, Ν. ΠΝΟΗ, Κισσάς, Γιαννακάκης, Ξυλένιος, ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ, Δήμου) που μετά την ψήφιση των νόμων 4070,4093, καλλιεργούσαν αυταπάτες και αναμονή, με διάφορα παπατζιλίκια περί «οργάνωσης, ανταγωνισμού, ευκαιριών που μας δίνουν οι νόμοι να οργανωθούμε κλπ» ενώ μας κατηγορούσαν ως καταστροφολόγους όταν τους προειδοποιούσαμε.
Η εμφάνιση της UBER κάνει επίκαιρο το αίτημα που μόνο η ΕΝ. ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ έχει στις θέσεις της, για κατάργηση όλων των νόμων της λεγόμενης απελευθέρωσης, κάτι που όλες οι άλλες παρατάξεις ΔΑΚΜΜΕ και η Ν.ΠΝΟΗ κλπ ,αρνήθηκαν κι αρνούνται χλευαστικά να παλέψουμε. Αυτό αποτελεί άλλη μια απόδειξη ότι ήταν και είναι υπέρ της απελευθέρωσης.
Με την εμφάνιση της UBER ,«προσοχή» είναι πολύ πιθανό να μας τείνουν χείρα «λυκοφιλίας» διάφοροι ανταγωνιστές των συνεταιρισμών Ρ/Τ που συμβάλουν στο σπάσιμο του τιμολογίου όπως, taxibeat, taxiplon κλπ, νιώθοντας ότι απειλείτε η θέση τους στην μονοπώληση που σχεδίαζαν, από ένα μεγαλύτερο μονοπώλιο όπως η UBER. Το γεγονός ότι taxibeat και taxiplon δουλεύουν μέχρι σήμερα με Ε.Δ.Χ. δεν σημαίνει πως αύριο δεν θα έχουν δικό τους στόλο με Ι.Χ. που θα συνεργάζεται με την UBER μιας και έχουν ήδη αποκτήσει πελατολόγιο.
Αυτό που απαιτείται είναι, Α) Να γίνει άμεσα Δ.Σ. της ΠΟΕΙΑΤΑ, δεν υπάρχει πλέον χρόνος για χάσιμο Β) Να συζητηθεί το θέμα σε όλα σωματεία και να παρθούν άμεσα αποφάσεις. Γ) Να εκμεταλλευτούμε την πανελλαδική απεργία στις 27 Νοέμβρη για να αναδείξουμε κι όλα τ' άλλα προβλήματα που μας καίνε.
Συνάδελφοι,αποδεικνύεται περίτρανα πως μόνο όταν βγήκαμε στον αγώνα είχαμε όφελος (Ραγκούσης) άσχετα αν ξεπουλήθηκε με τον γνωστό τρόπο από τους συμβιβασμένους υπηρέτες αυτής της πολιτικής, ενώ από τότε που το προεδρείο της ΠΟΕΙΑΤΑ και τα γνωστά δεκανίκια του,υπέστειλαν την σημαία του αγώνα μετράμε μόνο ήττες.
Αρκετός χρόνος χάθηκε στα σούρτα - φέρτα επιστολών με τον «δίκαιο υπουργό μεταφορών» κατά τον πρόεδρο.
ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ
Ή ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ, Ή ΕΜΕΙΣ
ΕΝ. ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 20/112014