Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Μνημονιακοί και Αντιμνημονιακοί συνδικαλιστές , υπέρμαχοι της απελευθέρωσης , όλοι μαζί μια ωραία ατμόσφαιρα.

Ποιο εργατικό κίνημα , ποια ταξική πάλη ,ποια ανάγκη των αυτοκινητιστών να οργανωθούν για να αντιμετωπίσουν τον αντίπαλό τους.

Αρκεί ένας  Πάρης Κισσάς , ένας  Πάρης Ξυλένιος , ένας  Γιαννακάκης  , ένας Θύμιος Λυμπερόπουλος  για να ακουστεί το όνομα ενός πιστού υπηρέτη του οράματος της απελευθέρωσης , υποταγμένη  στις ανάγκες  κερδοφορίας  των επιχειρήσεων μεγαλοξενοδόχων , ενοικιάσεων αυτοκινήτων, εφοπλιστών και λύθηκαν όλα.
 
Αλλά ας δούμε αυτούς  τους  συνδικαλιστές  χωριστά  τον καθένα.

Ποιος είναι λοιπόν 
ο  Πάρης  Κισσάς ..;

Πρώην πρόεδρος σωματείου ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης  ΕΡΜΗΣ ,πρώην Γ.Γραμματέας Ομοσπονδίας , αντιπρόεδρος Γενικής συνομοσπονδίας επαγγελματιών αυτοκινητιστών Ελλάδος (τριτοβάθμιο όργανο ιδιοκτητών Δ.Χ. ΚΤΕΛ-ΑΣΤΙΚΑ-ΦΟΡΤΗΓΑ-ΤΑΞΙ), πρόεδρος αλληλασφάλισης Συνεταιρισμού Ταξί , ταμίας σωματείου ΕΡΜΗΣ , τομεάρχης ενημέρωσης και προβολής της παράταξης  Ν.ΠΝΟΗ  (μόνο στη λέσχη   Μπίλντερμπεγκ δεν είναι) .

Από  τους «αρχαίους» συνδικαλιστές που εδρεύει σε όλα τα κλιμάκια του συνδικαλισμού.

Είναι  ο άνθρωπος  που  ήρθε για να εξηγήσει  σε  εμάς  , τους αδαείς αυτοκινητιστές , να δεχτούμε  με συναίνεση  και  να προετοιμαστούμε  με  όρους  αγοράς  τον ανταγωνισμό.

Είναι αυτός  που προτείνει  τον  ψευτοδιάλογο  και την  αυτοοργάνωση . Με  άλλα λόγια
ΣΚΥΨΤΕ ΤΟ  ΚΕΦΑΛΙ  ΚΑΙ  ΘΑ ΔΟΥΜΕ  ΤΙ  ΘΑ ΓΙΝΕΙ .

Είναι  ο άνθρωπος που  πήρε πάνω  του τις προγραμματικές  θέσεις  της  Ν.Πνοής  να μας εξηγήσει  για την  ανάπτυξη  του  κλάδου  ,την ανταγωνιστικότητα , την  οργάνωση , το σπάσιμο του τιμολογίου , τις καλές Α.Ε.

Ο   έταιρος   συστημικός   Πάρης  Ξυλένιος  με τις φοβερές  ιδιότητες   :
Πρόεδρος  Eurotaxi Hellas ,πρόεδρος Eurotaxi  Θεσσαλονίκης ,μέλος της  ομοσπονδίας ,ειδικός γραμματέας  νομικών  προσώπων  (υπεύθυνος για  συνεταιρισμούς  ,ραδιοδίκτυα),ισόβιος  πρόεδρος  Eurotaxi Hellas  ,έχει  ευλογήσει  όλες  τις  συμφωνίες ,τους νόμους και  τα  διατάγματα , υπό  τις  υπάρχουσες  συνθήκες  των  μνημονίων  και  των  εφαρμοστικών  τους  άρθρων.

Στα  πλαίσια  του  ανταγωνισμού και της ανταγωνιστικότητας , βάζει τον πήχη  λίγο πιο ψηλά (αλλοίμονο με τόσες ιδιότητες) και θέλει να κλείσει  συμφωνίες (ιδιωτικά  συμφωνητικά) με  τα  ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ  κ.α , ώστε να εξυπηρετούνται  αυτά  αποκλειστικά και μόνο  από το ραδιοταξι  TAXIWAY. Φυσικά  οποιοδήποτε όχημα θα αμοίβεται  με  χ ποσό ενώ  το Mercedes  θα αμοίβεται  με 20,00 €  περισσότερα.

ΙΔΟΥ  Ο  ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ  ΤΟΥΣ


Η πολιτική  που  γονατίζει  συνολικά τον κλάδο έχει  και την ευλογία  της  ομοσπονδίας.

Ο   νόμος  4093 μας  ευεργέτησε  μας  είπε  ο  Θύμιος  Λυμπερόπουλος.

Ο  νόμος  4070 και  η τροπολογία  Κεφαλογιάννη  μας   τον  τάϊσαν  αμάσητο.
Τι  κάναμε  σαν κλάδος  ; 
 ΤΙΠΟΤΑ

Άρα  έβαλε  πλάτη  να  εφαρμοστεί  η  συγκεκριμένη  πολιτική  .


Είναι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος  του  χορού  του  Ζαλόγγου , ο  κλωνοποιημένος   «Che  Guevara» , ο  σύγχρονος Μαρίνος  Αντύπας που  μαζί  με  άλλους «μπροστάρηδες » (Ενωτική-Ν.Πνοή), κάθισαν στο ίδιο  τραπέζι βγάζοντας επαναστατικά  διαγγέλματα .

 

Τι κάνανε  οι «κορυφαίοι συνδικαλιστές» ,όπως αυτοαποκαλούνται, (Γιαννακάκης,Λεοντιάδης,Κισσάς,Καρατάκης,Λυμπερόπουλος,Κασιδιάρης,Δήμου ) του κλάδου και της ομοσπονδίας ;

ΤΙΠΟΤΑ ,παρά μόνο κάποιων στημένων περιφερειακών συμβουλίων για το πώς θα οργανωθούμε και θα τσακίσουμε τους  ανταγωνιστές.

 

Και ο Κώστας Γιαννακάκης ;


Είναι με τόσο  πάθος προσκολλημένος στην  εξουσία , ώστε να μη βλέπει πέρα  από τη μύτη του. Είναι τόσο ένοχος και  ευθυνόφοβος που από την οσφυοκαμψία έπαθε  αγκύλωση(παραπομπή στα γραφόμενά του στην εφημερίδα του ΕΡΜΗ όπου καλούσε τους συναδέλφους και τους Έλληνες πολίτες  να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα ,δηλαδή στην ΥΠΟΤΑΓΗ ΚΑΙ  ΤΗΝ  ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ.

 

Μήπως είναι απλώς σε συνδικαλιστικό «κώμα», σε μια  αναισθησία άτρωτη από τα όσα τραγικά  συμβαίνουν στον κλάδο αλλά  και στην κοινωνία, ακόμη και όταν  χύνεται άδικα αθώο αίμα.


Απαράδεκτη και καταδικαστέα η στάση της διοίκησης του σωματείου  ΕΡΜΗΣ ,που αρνήθηκε την πρόταση της ΕΝ.ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ να καταδικάσει τη  δολοφονική επίθεση σε συνάνθρωπό μας , αναμασώντας ένα σωρό δικαιολογίες.


Ο κυβερνητικός συνδικαλισμός που ακολουθεί ο πρόεδρος του ΕΡΜΗ  Κ. Γιαννακάκης και η  παρέα του , αποτελεί τον κύριο βραχίονα για να κρατιούνται οι συνάδελφοι υποταγμένοι στη γραμμή της μοιρολατρίας και του συμβιβασμού.


Αυτή η πραγματικότητα αποτυπώνεται με μια σειρά από συγκεκριμένα παραδείγματα που αναδεικνύουν το ρόλο και τη στάση όλων  των ξεπουλημένων και συμβιβασμένων  συνδικαλιστών.

 

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ-ΙΣΣΕΣ ,

Βλέποντας όλα αυτά τα οποία συμβαίνουν στον κλάδο μας και αυτά  τα οποία  πράττουν η δεν πράττουν οι παραπάνω συνδικαλιστές  , ένα πράγμα  προκύπτει και αυτό είναι η ανάγκη να κάνουμε βήματα στην ανασύνταξη του συνδικαλιστικού κινήματος με μαζικοποίηση και μαχητικότητα σε ΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.


Δεν υπάρχει  αριστερός η δεξιός , υπάρχουν τα προβλήματα που ζούμε όλοι μας και είναι κοινά.


Να δυναμώσει η ΛΑΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ σε αυτούς που υποφέρουν και θα μπαίνει μπροστά για  να αποκρουστούν τα αντιλαϊκά μέτρα.


Να κλείσουμε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας το σύστημα της εκμετάλλευσης και της βαρβαρότητας , και ΟΣΟΥΣ  ΤΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ όποιο προσωπείο κι αν φοράνε.

 

Γράφει ο  Αλέκος  Αμαξόπουλος

 

 


ΕΠΙΤΡΟΠΗ  ΑΓΩΝΑ  ΤΑΞΙ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ