Ποιο
εργατικό κίνημα , ποια ταξική πάλη ,ποια ανάγκη των αυτοκινητιστών να
οργανωθούν για να αντιμετωπίσουν τον αντίπαλό τους.
Αρκεί
ένας Πάρης Κισσάς , ένας Πάρης Ξυλένιος , ένας Γιαννακάκης
, ένας Θύμιος Λυμπερόπουλος για
να ακουστεί το όνομα ενός πιστού υπηρέτη του οράματος της απελευθέρωσης ,
υποταγμένη στις ανάγκες κερδοφορίας
των επιχειρήσεων μεγαλοξενοδόχων , ενοικιάσεων αυτοκινήτων, εφοπλιστών
και λύθηκαν όλα.
Αλλά ας
δούμε αυτούς τους συνδικαλιστές
χωριστά τον καθένα.
Ποιος είναι
λοιπόν
ο
Πάρης Κισσάς ..;
Πρώην
πρόεδρος σωματείου ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης
ΕΡΜΗΣ ,πρώην Γ.Γραμματέας Ομοσπονδίας , αντιπρόεδρος Γενικής
συνομοσπονδίας επαγγελματιών αυτοκινητιστών Ελλάδος (τριτοβάθμιο όργανο
ιδιοκτητών Δ.Χ. ΚΤΕΛ-ΑΣΤΙΚΑ-ΦΟΡΤΗΓΑ-ΤΑΞΙ), πρόεδρος αλληλασφάλισης
Συνεταιρισμού Ταξί , ταμίας σωματείου ΕΡΜΗΣ , τομεάρχης ενημέρωσης και προβολής
της παράταξης Ν.ΠΝΟΗ (μόνο στη λέσχη Μπίλντερμπεγκ δεν είναι) .
Από τους «αρχαίους» συνδικαλιστές που εδρεύει σε
όλα τα κλιμάκια του συνδικαλισμού.
Είναι ο άνθρωπος
που ήρθε για να εξηγήσει σε
εμάς , τους αδαείς αυτοκινητιστές
, να δεχτούμε με συναίνεση και να
προετοιμαστούμε με όρους
αγοράς τον ανταγωνισμό.
Είναι
αυτός που προτείνει τον
ψευτοδιάλογο και την αυτοοργάνωση . Με άλλα λόγια
ΣΚΥΨΤΕ
ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΘΑ
ΔΟΥΜΕ ΤΙ
ΘΑ ΓΙΝΕΙ .
Είναι ο άνθρωπος που πήρε πάνω
του τις προγραμματικές
θέσεις της Ν.Πνοής
να μας εξηγήσει για την ανάπτυξη
του κλάδου ,την ανταγωνιστικότητα , την οργάνωση , το σπάσιμο του τιμολογίου , τις
καλές Α.Ε.
Ο έταιρος
συστημικός Πάρης Ξυλένιος
με τις φοβερές ιδιότητες :
Πρόεδρος Eurotaxi Hellas ,πρόεδρος Eurotaxi
Θεσσαλονίκης ,μέλος της
ομοσπονδίας ,ειδικός γραμματέας
νομικών προσώπων (υπεύθυνος για συνεταιρισμούς ,ραδιοδίκτυα),ισόβιος πρόεδρος
Eurotaxi Hellas ,έχει ευλογήσει
όλες τις συμφωνίες ,τους νόμους και τα
διατάγματα , υπό τις υπάρχουσες
συνθήκες των μνημονίων
και των εφαρμοστικών
τους άρθρων.
Στα πλαίσια
του ανταγωνισμού και της
ανταγωνιστικότητας , βάζει τον πήχη λίγο
πιο ψηλά (αλλοίμονο με τόσες ιδιότητες) και θέλει να κλείσει συμφωνίες (ιδιωτικά συμφωνητικά) με τα
ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ κ.α , ώστε να
εξυπηρετούνται αυτά αποκλειστικά και μόνο από το ραδιοταξι TAXIWAY. Φυσικά
οποιοδήποτε όχημα θα αμοίβεται
με χ ποσό ενώ το Mercedes θα αμοίβεται
με 20,00 € περισσότερα.
ΙΔΟΥ Ο
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ
Η
πολιτική που γονατίζει
συνολικά τον κλάδο έχει και την
ευλογία της ομοσπονδίας.
Ο νόμος
4093 μας ευεργέτησε μας είπε
ο Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Ο νόμος
4070 και η τροπολογία Κεφαλογιάννη
μας τον
τάϊσαν αμάσητο.
Τι κάναμε
σαν κλάδος ;
ΤΙΠΟΤΑ