Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

ΝΟΜΟΙ 3109, 4070, 4093,ΤΡΟΠ. ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ.
Το ιστορικό ενός προαναγγελθέντος εγκλήματος , ο ρόλος των συμβιβασμένων συνδικαλιστών και το χρέος της ανατροπής τους.
Σκοπός του άρθρου είναι να  αναδείξουμε το χρονικό των γεγονότων , που μας έχουν οδηγήσει στη σημερινή κατάσταση ,της αβεβαιότητας για την ύπαρξή μας, και όχι να εξηγήσουμε τους νόμους και τα άρθρα τους που λίγο η πολύ , είναι γνωστά στους περισσότερους .

 Η ιστορία ξεκινάει από το 1992 που υπογράφηκε η περίφημη συνθήκη του Μάαστριχ με τις επίσης περίφημες 4 ελευθερίες διακίνησης:

Α) κεφαλαίων, Β) Αγαθών & εμπορευμάτων,Γ)Ανθρώπων, Δ) ΕΠΑΓΓΕΛΜΆΤΩΝ.

Δεν θα αναλύσουμε τι επέφερε η κάθε μια και θα περάσουμε αμέσως στην κατηγορία που μας αφορά, στο Δ)Επαγγελμάτων. Κρατήστε μόνο την εξής υποσημείωση που ίσως.... και να είναι τυχαία......
1991 έχουμε την ανατροπή εκ των έσω της ΕΣΣΔ. 

1992 σπεύδει η Ε.Ε. να φέρει το Μάαστριχ..!!.τυχαίο??

Η συνθήκη αυτή λοιπόν που την ψήφισαν σούμπιτοι ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ, πλην ΚΚΕ σε πολλές χώρες χρειάστηκε να μπει σε δημοψήφισμα 2 και 3 φορές για να εγκριθεί με εκβιαστικά διλήμματα κτλ, ενώ στην χώρα μας δεν πήρε χαμπάρι κανείς , πλην πάλι λακεδαιμονίων ,που ούρλιαζαν απαιτώντας ενημέρωση του λαού και δημοψήφισμα, αλλά ποιος άκουγε.?? 

Το Μάαστριχ ήταν η απαρχή να ξεκινήσει μια άνευ προηγουμένου επίθεση του κεφαλαίου στα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα. Έτσι, ότι παραχώρηση είχε γίνει τα προηγούμενα χρόνια , κι ότι κατάκτηση είχαν καταφέρει να πετύχουν οι εργαζόμενοι ,με χρόνιους αιματηρούς αγώνες, άρχισε σταδιακά να μπαίνει στην προκρούστεια κλίνη.

Ακολούθησαν και μια σειρά άλλες συνθήκες συμπληρωματικές, που  εξειδίκευαν,θωράκιζαν ,και έβαζαν σε εφαρμογή της κατευθύνσεις που έδινε το Μάαστριχ, όμως  για συντομία δεν θα αναφερθούμε σ' αυτές τώρα ,για να περάσουμε στα δικά μας.

Σε πολλές χώρες της ΕΕ πολύ πριν επιχειρήθηκε το ''άνοιγμα'' αποσπασματικά κάποιων επαγγελμάτων, όπως επιχείρησε και η κυβέρνησή Μητσοτάκη το 1993  με τα ταξί στην χώρα μας.

Αλλού το πέτυχαν κι άλλου λόγο των αντιδράσεων που προκλήθηκαν αναγκάστηκαν να υποχωρήσουν...προσωρινά όμως γιατί η εφαρμογή της συνθήκης πάντα υπάρχει στην ατζέντα όλων των κυβερνήσεων, όχι μόνο της Ελλάδας αλλά όλων των χωρών της ΕΕ περιμένοντας να αρπάξουν την κατάλληλη ευκαιρία να την εφαρμόσουν. 

Ήρθε λοιπόν η κρίση και την άρπαξαν απ' τα μαλλιά.

Όλα αυτά τα σχέδια και τις πολιτικές κατευθύνσεις που έδινε η ΕΕ τις γνώριζαν οι συνδικαλιστές του κλάδου?? 

Σαφώς και τα γνώριζαν, κι όχι μόνο τα γνώριζαν αλλά και έστρωναν και το χαλί για μπουν σε εφαρμογή.

Τώρα κάποιος μπορεί να ρωτήσει και γιατί να το κάνουν?

Η απάντηση είναι απλή,γιατί όλοι αυτοί που καμώνονται σήμερα τους δήθεν ακομμάτιστους υπηρετούν αυτή την πολιτική και δεν είναι καθόλου ''ακομμάτιστοι''.

Συνδιαμόρφωναν με τους εκάστοτε υπουργούς τους και τις κυβερνήσεις τους τα νομοσχέδια ψάχνοντας τρόπο από καιρό να μας χρυσώσουν το χάπι μιας ''καλής απελευθέρωσης με κανόνες''.

ΝΟΜΟΣ 3109

Τον ασκό του Αιόλου τον άνοιξε ο 3109 το 2003 με το πρόσχημα ότι θα θωράκιζε τον κλάδο μέσα από μια καλή οργάνωση από επίδοξους επενδυτές στο μέλλον.

Μόνο ένας αφελής μπορεί να πιστεύει πως θα συμβεί αυτό ,σε μια θεσμοθετημένα ασύδοτη αγορά(δεν μπορεί να είναι κι αλλιώς στον καπιταλισμό), όπου το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό και όπου ο οικονομικά ισχυρότερος επιβάλει τους δικούς του νόμους και κανόνες.


Ο 3109 έστρωσε το χαλί να εισβάλουν τα νομικά πρόσωπα σε έναν μέχρι χθες κλάδο φυσικών προσώπων,τους άνοιξε την πόρτα να περάσουν. Αυτό επέβαλε η στρατηγική της ΕΕ και είναι πολιτική επιλογή των κομμάτων που οι κύριοι συνδικαλιστές μας υπηρετούν, βάζοντάς πλάτη όλα αυτά τα χρόνια να εφαρμοστεί.

Για να μην μας θεωρήσουν κάποιοι μ.χ. προφήτες, για όλα αυτά είχαμε προειδοποιήσει από τότε.

Με αφορμή λοιπόν την ήδη χαραγμένη κεντρική πολιτική κατεύθυνση της ΕΕ  και των κομμάτων που την υπηρετούν πιστά, οι συμβιβασμένοι συνδικαλιστές και στον κλάδο μας έδωσαν τα διαπιστευτήρια τους στους πολίτικους  ταγούς τους.

Έσπευσαν να ανταποκριθούν πρόθυμα στο κάλεσμα του Ρέππα, να διαβουλευτούν (παζαρέψουν) για μήνες ,την απελευθέρωση των ''σκλαβωμένων'' ταξιτζήδων.

Ήταν μάλιστα τόσο ''συνεργάσιμοι'' στον διάλογο με τον κυρ. υπουργό, που η κυβέρνηση Παπανδρέου τον αντικατέστησε με τον άμεσο, πλην καταλληλότερο εφαρμοστή της πολίτικης που επέβαλαν τα μεγάλα συμφέροντα Ραγκούση. 

Ξαφνικά η ήπια απελευθέρωση του low-low , βήμα το βήμα, που ετοιμάζονταν να μας σερβίρουν με τον Ρέππα την ξεσκέπασε ο Ραγκούσης, άλλωστε οι ίδιοι το λέγανε τότε... ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΞΕΦΥΤΡΩΣΕ ΑΥΤΟΣ ΤΩΡΑ.

Τότε πια τίποτε δεν μπορούσε να μείνει κρυφό από τον κόσμο και η πίεση που ασκήθηκε από την βάση ήταν τέτοια που απαιτούσε  σύγκρουση εδώ και τώρα.

Ξεκίνησε ο δίκαιος αγώνας του κλάδου με αποφασιστικότητα τέτοια που ξάφνιασε  τους ''μπροστάρηδες δια βουλευτές'' συνδικαλιστές που έλπιζαν πιθανόν στην κόπωση πηγαίνοντας μας σε απεργία διαρκείας , ώστε δεν πρόβλεψαν ότι θα αντέχαμε μέχρι να κλείσει η βουλή λόγο θέρους.....

Από αυτό το σημείο ξεκινάει μια αγωνιώδες προσπάθεια να βρεθεί μια αφορμή, πατημα,να λήξoυν  άρον άρον η απεργία,κόντρα στην απαίτηση συνέχισης της συντριπτικής πλειοψηφίας των σωματίων του κλάδου. Το πρώτο μελετημένο χτύπημα στην απεργία έρχεται από κάνα  δυο νησιωτικά σωματεία ......... κι αδράττουν την ευκαιρία τα ΜΜΕ να μιλήσουν για εκφυλισμό της απεργίας και διάσπαση.  Ακολουθούν  συναντήσεις επί συναντήσεων με Σαμαρά, δημάρχους, φορείς, ώσπου την (λύση) πάτημα την έδωσε σαν από μηχανής ο περιφερειάρχης Σγουρός και  τα γεγονότα στην παρέλαση του Οκτώβρη που έριξαν την κυβέρνηση.

ΝΟΜΟΣ 4070

Αυτά που ακολούθησαν μετά, με τον υπουργό της κυβέρνησης Παπαδήμου -  τον Βορίδη , λίγο πολύ έφεραν τον διάλογο ξανά εκεί που τον άφησαν οι κορυφαίοι ακομμάτιστοι συνδικαλιστές μας (όπως αυτοί λένε) με τον Ρέππα.

Αυτό δηλ. που ζούμε σήμερα κι αυτό που θα ακολουθήσει στο άμεσο μέλλον, είναι αυτό που είχαν συμφωνήσει ,συναποφασίσει και σχεδιάσει με τον Ρέππα. Την απελευθέρωση με ''κανόνες''.

 ΕΤΣΙ....όλα έγιναν βάση του αρχικού σχεδίου,

εμείς κατάπιαμε αμάσητο το χάπι των ''πληθυσμιακών'' και έγινε και η δουλεία των ''καρχαριών'' που λίαν συντόμως θα μονοπωλούν το φιλέτο της μεταφοράς πετώντας άλλους συναδέλφους στην ανεργία και την εξαθλίωση και άλλους θα τους καταδικάσουν να δουλεύουν φυτοζωώντας  με συβάσεις σκλαβιάς για τις μεγάλες εταιρίες.

ΝΟΜΟΣ 4093-ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ

ΕΤΣΙ..... μας έπεισαν να δεχτούμε αδιαμαρτύρητα τον καιάδα του 4093 (νομ. Χατζηδάκη), την κατάπτυστη, φωτογραφική τροπολογία χάρισμα Κεφαλογιάννη, την συμπληρωματικη τώρα του Χρυσοχοίδη και έπεται η συνέχεια......

Τι να κάνουμε λένε κάποιοι από αυτούς ''σε αυτό το περιβάλλον ζούμε''. Τους απαντάμε.  

Είναι τουλάχιστον κοροιδία να το λένε αυτό, αυτοί που συνέβαλαν και συμβάλουν τα μέγιστα να φτιαχτεί αυτό το περιβάλλον!!!

Αυτά τα ίδια  εγκλήματα  διαπράττουν οι συμβιβασμένοι συνδικαλιστές σε όλους τους χώρους δουλειάς, βάζοντας πλάτες να εφαρμοστεί αυτή η πολιτική, ευτελίζοντας τους αγώνες και απαξιώνοντας τον ίδιο τον συνδικαλισμό. 

ΓΙΑΤΙ..?? ΓΙΑΤΙ δεν φόρεσαν ποτέ στην ζωή τους ταξικά γυαλιά ,παρά μόνο φιλοκυβερνητικά και φιλοεργοδοτικά ,ασκώντας επαγγελματικού τύπου ρουσφετολογικό συνδικαλισμό, προσβλέποντας (ίσως) και σε κάποια κυβερνητική θεσούλα στο μέλλον για τις καλές υπηρεσίες τους.

 Μόνο η ανασύνταξη του συνδικαλιστικού κινήματος και η μαζικοποίηση των σωματείων μπορεί να δώσει λύσεις και να αποτελέσει πυλώνα αντίστασής και αντεπίθεσης στην πολιτική των μονοπωλίων που μας αφανίζει.   

Επιβάλετε να τελειώνουμε με την γάγγραινα αυτού του συνδικαλισμού γιατί όσο την αφήνουμε τόσο θα απλώνεται, ξεπουλώντας και κάνοντας  αγώνες για τα μάτια, σπέρνοντας ,απαξίωση, απογοήτευση και μοιρολατρία.     

ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ.

ΤΑΞΙΚΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ.

ΕΝΩΤΙΚΗ  ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ  -  ΕΠΙΤΡΟΠΗ  ΑΓΩΝΑ  ΤΑΞΙ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ