1. Γεμίστε το όχημά σας νωρίς το πρωί. Γιατί η θερμοκρασία εδάφους είναι χαμηλή. Σ΄ όλα τα πρατήρια βενζίνης οι δεξαμενές είναι υπόγειες.
Άρα, όσο πιο κρύο είναι το έδαφος,... τόσο μεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίμου. Αν γεμίσετε απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σας δεν θα είναι ακριβώς 1 λίτρο.
2. Όταν γεμίζετε ο ίδιος-ίδια σε self service-πρατήριο, μη βάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Από τις τρείς ταχύτητες/στάδια, - χαμηλό στάδιο, μεσαίο κι ψηλό,- το χαμηλό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται από τη βενζίνη. Σ΄ όλες οι μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού. Εάν γεμίζετε στο γρήγορο,
ένα μέρος του καυσίμου, που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνετε λιγότερο καύσιμο.
3. Ένα από τα σημαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασμό, όταν το απόθεμα βενζίνης σας είναι περίπου στη μέση. Διότι, όσο περισσότερο καύσιμο έχετε στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του. Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ΄ ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.
4. Εάν την ώρα που εισέρχεστε, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασμός του βενζινάδικου από βυτιοφόρο, μη γεμίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασμό και να πάρετε μαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαμενής.
Πηγή
pestanea